lördag 27 mars 2010

KONSTRUNDA och REA

VÄLKOMMEN TILL MARIAS TAVLOR!

Här har det inte hänt så mycket på länge men nu är jag i full gång med förberedelser inför årets Konstrunda. Er alldeles egen runda bland mina alldeles egna tavlor! MARIAS TAVLOR!

Här kan ni i lugn och ro, utan krav på hurra-rop och översvallande kommentarer, titta på mina tavlor som jag målat under de senaste åren. Ni får själv stå för vin och snittar hemma framför datorn.

Från idag och t.o.m. söndagen den 11 april får ni HALVA PRISET på de tavlor som finns till försäljning. De tavlor som saknar pris vid bilden, är ej till salu eller är redan sålda.

Ni kan också beställa nya tavlor om ni önskar en i en annan storlek eller annan färg, men i stil med någon av de jag gjort tidigare. Kom med önskemål, så länge jag har friheten att utföra det på mitt sätt.

Hjälp mig gärna att sprida min blogg via era vänner, släktingar och kollegor. Länka till min blogg via er egen blogg, facebook eller liknande går också bra! Om jag säljer en tavla till följd av ert tips kanske ni får en belöning... Säg till mig i så fall!

Kommentera gärna på bloggen eller i mail till mar.erik@bredband.net , då blir jag så glad!

VÄLKOMMEN TILL MARIAS TAVLOR

Inga kommentarer: